Gudlin, M. (2021). Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, M. (2021). 'Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin M. Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
M. Gudlin, "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552