prikaz prve stranice dokumenta Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca

Šantalab, Goran (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šantalab, G. (2016). Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, G. (2016). 'Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab G. Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

G. Šantalab, "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.