Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca

Goran Šantalab (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Šantalab, G. (2016). Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, G. (2016). 'Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab G. Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 12.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

G. Šantalab, "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.