završni rad
Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju

Tonka Markić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za sestrinstvo
Citirajte ovaj rad

Markić, T. (2016). Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558

Markić, Tonka. "Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558

Markić, Tonka. "Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558

Markić, T. (2016). 'Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558

Markić T. Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558

T. Markić, "Specifičnost edukacije studenata studija Sestrinstva s osvrtom na značaj mentora u kliničkom okruženju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:399558