diplomski rad
Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH

Miroslav Vađunec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad

Vađunec, M. (2016). Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, M. (2016). 'Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec M. Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

M. Vađunec, "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652