Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Kalmeta, I. (2021). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361
Kalmeta, Ivan. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361
Kalmeta, Ivan. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361
Kalmeta, I. (2021). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361
Kalmeta I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361
I. Kalmeta, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje digitalnih proizvoda na primjeru novog brenda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:065361