završni rad
Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača

Magdić, Ana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Magdić, A. (2021). Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

Magdić, A. (2021). 'Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

Magdić A. Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

A. Magdić, "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.