završni rad
Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača

Jakupić, Vanessa
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Jakupić, V. (2021). Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

Jakupić, Vanessa. "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

Jakupić, Vanessa. "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

Jakupić, V. (2021). 'Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

Jakupić V. Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

V. Jakupić, "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.