Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Jakupić, V. (2021). Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506
Jakupić, Vanessa. "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506
Jakupić, Vanessa. "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506
Jakupić, V. (2021). 'Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506
Jakupić V. Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506
V. Jakupić, "Psihološki kontekst utjecaja influencera na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:205506