Upravljanje konceptom viralnog marketinga
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima
Andrašić, I. (2022). Upravljanje konceptom viralnog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Andrašić, Irena. "Upravljanje konceptom viralnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Andrašić, Irena. "Upravljanje konceptom viralnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Andrašić, I. (2022). 'Upravljanje konceptom viralnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Andrašić I. Upravljanje konceptom viralnog marketinga [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 30.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
I. Andrašić, "Upravljanje konceptom viralnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:147742
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.