Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Kajzogaj, G. (2022). Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, G. (2022). 'Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj G. Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
G. Kajzogaj, "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611