Šipek, M. (2022). Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534
Šipek, Maja. "Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534
Šipek, Maja. "Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534
Šipek, M. (2022). 'Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534
Šipek M. Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534
M. Šipek, "Analiza indikatora i zadovoljstva kvalitetom bankovne usluge", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:536534