Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Barešić, F. (2022). Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, F. (2022). 'Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić F. Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
F. Barešić, "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285