Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Posavec, J. (2022). Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480
Posavec, Jelena. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480
Posavec, Jelena. "Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480
Posavec, J. (2022). 'Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480
Posavec J. Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480
J. Posavec, "Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:529480