Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Fulir, A. (2022). Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943
Fulir, Ana. "Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943
Fulir, Ana. "Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943
Fulir, A. (2022). 'Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943
Fulir A. Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943
A. Fulir, "Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248943