Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Stazić, P. (2022). Marketinške paradigme web shopova (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692
Stazić, Petra. "Marketinške paradigme web shopova." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692
Stazić, Petra. "Marketinške paradigme web shopova." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692
Stazić, P. (2022). 'Marketinške paradigme web shopova', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692
Stazić P. Marketinške paradigme web shopova [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692
P. Stazić, "Marketinške paradigme web shopova", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:133692