Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Kobzinek, D. (2022). Virtualna stvarnost i neuromarketing (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166
Kobzinek, Dominik. "Virtualna stvarnost i neuromarketing." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166
Kobzinek, Dominik. "Virtualna stvarnost i neuromarketing." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166
Kobzinek, D. (2022). 'Virtualna stvarnost i neuromarketing', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166
Kobzinek D. Virtualna stvarnost i neuromarketing [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166
D. Kobzinek, "Virtualna stvarnost i neuromarketing", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:441166