Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Jošt, H. (2023). Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671
Jošt, Helena. "Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671
Jošt, Helena. "Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671
Jošt, H. (2023). 'Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671
Jošt H. Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671
H. Jošt, "Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:375671