Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Šestak, V. (2022). Utjecaj marketinga na duhansku industriju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045
Šestak, Vlatka. "Utjecaj marketinga na duhansku industriju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045
Šestak, Vlatka. "Utjecaj marketinga na duhansku industriju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045
Šestak, V. (2022). 'Utjecaj marketinga na duhansku industriju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045
Šestak V. Utjecaj marketinga na duhansku industriju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 07.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045
V. Šestak, "Utjecaj marketinga na duhansku industriju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045