Naslov | Dizajn korisničkog sučelja i korisničkog iskustva mobilne aplikacije Student servisa Varaždin |
Naslov (engleski) | User interface and user experience for the Varazdin Student Service mobile application |
Autor | Veronika Vojvoda |
Mentor | Snježana Ivančić Valenko (mentor) |
Član povjerenstva | Marko Morić (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Snježana Ivančić Valenko (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Anja Zorko (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2023-09-06, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije |
Sažetak | Naglim porastom i razvojem digitalne tehnologije u posljednjih desetak godina, dolazi do sve veće potrebe digitalne transformacije radne okoline i poslovanja. Samim time, glavnu ulogu prenošenja informacija preuzimaju digitalni uređaji i to, prateći trendove, ponajviše pametni telefoni, koji svojom kompaktnošću i mogućnosti obavljanja više funkcija danomice postaju neizbježna ljudska svakodnevica. Na prezasićenom tržištu mobilnih aplikacija, ističu se one s atraktivnim dizajnom i one koje najbolje razumiju potrebe svojih korisnika.
Tema završnog rada objašnjava principe izrade i dizajn korisničkog sučelja i iskustva za mobilnu aplikaciju Student servis u Varaždinu. Kako za vrijeme pisanja ovog rada takva aplikacija za studente sjeverne Hrvatske ne postoji na tržištu, već samo kao web stranica u sklopu Studentskog Centra u Varaždinu, prototip aplikacije predstavlja primjer kako bi jedan takav sustav usluga za studente funkcionirao putem mobilne aplikacije. Rad se sastoji od teorijskog dijela, koji objašnjava važnost UI/UX dizajna te principe izrade prototipa mobilnih aplikacija i praktičnog dijela, gdje je predstavljen dizajn i struktura aplikacije izrađena u UI/UX programu Figma. Također, u sklopu praktičnog djela provedeno je anketno istraživanje, u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva. |
Sažetak (engleski) | There is an increasing requirement for digital transformation of the working environment and business due to the rapid growth and development of digital technology over the past ten years. As a result, digital devices now play a crucial role in the transmission of information, especially smartphones, which are increasingly a part of daily life due to their portability and versatility. The mobile applications with the most appealing designs and understanding of their users' needs stand out in a market that is oversaturated with the former.
This final paper's central topic outlines the standards for developing the user interface and user experience for the Student Service in Varaždin mobile application. As of the time of writing this paper, such an application for students in northern Croatia does not presently exist on the market and is only available as a website of Student Centre in Varaždin. The prototype application illustrates how one such system of services for students would operate through a mobile application. This paper consists of a theoretical part, which discusses the importance of UI/UX design and the key elements when creating mobile application prototypes, and a practical part, which presents the design and structure of the application developed in the Figma UI/UX tool. Also, as a part of the practical work, a survey was conducted with the goal of optimizing the user experience. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:985019 |
Studijski program | Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-09-25 13:58:26 |