Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Kulović, E. (2023). Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909
Kulović, Ema. "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909
Kulović, Ema. "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909
Kulović, E. (2023). 'Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909
Kulović E. Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909
E. Kulović, "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909