završni rad
Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga

Kulović, Ema
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Kulović, E. (2023). Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

Kulović, Ema. "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

Kulović, Ema. "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

Kulović, E. (2023). 'Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

Kulović E. Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

E. Kulović, "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:787909

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.