Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Oštarjaš, M. (2023). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754
Oštarjaš, Matija. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754
Oštarjaš, Matija. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754
Oštarjaš, M. (2023). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754
Oštarjaš M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754
M. Oštarjaš, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754