diplomski rad
Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža

Oštarjaš, Matija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Oštarjaš, M. (2023). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

Oštarjaš, Matija. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

Oštarjaš, Matija. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

Oštarjaš, M. (2023). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

Oštarjaš M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

M. Oštarjaš, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:835754

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.