završni rad
Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce

Hendelja, Leonarda
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Hendelja, L. (2023). Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

Hendelja, Leonarda. "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

Hendelja, Leonarda. "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

Hendelja, L. (2023). 'Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

Hendelja L. Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

L. Hendelja, "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.