Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Blagaj, I. (2023). Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424
Blagaj, Ivana. "Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424
Blagaj, Ivana. "Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424
Blagaj, I. (2023). 'Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424
Blagaj I. Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424
I. Blagaj, "Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871424