završni rad
Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba

Tomljanović, Mirna
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo

Citirajte ovaj rad

Tomljanović, M. (2023). Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, Mirna. "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, Mirna. "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, M. (2023). 'Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović M. Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

M. Tomljanović, "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.