Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Adaković, J. (2024). Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708
Adaković, Jakob. "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708
Adaković, Jakob. "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708
Adaković, J. (2024). 'Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708
Adaković J. Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708
J. Adaković, "Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:305708