Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Zlatar, L. (2024). Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688
Zlatar, Lana. "Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688
Zlatar, Lana. "Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688
Zlatar, L. (2024). 'Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688
Zlatar L. Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688
L. Zlatar, "Utjecaj Instagram Influencer Marketinga na promociju proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:534688