Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Dolenec Tkalec, V. (2024). Integrirani marketinški pristup Generaciji Y (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203
Dolenec Tkalec, Valentina. "Integrirani marketinški pristup Generaciji Y." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203
Dolenec Tkalec, Valentina. "Integrirani marketinški pristup Generaciji Y." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203
Dolenec Tkalec, V. (2024). 'Integrirani marketinški pristup Generaciji Y', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203
Dolenec Tkalec V. Integrirani marketinški pristup Generaciji Y [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203
V. Dolenec Tkalec, "Integrirani marketinški pristup Generaciji Y", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:819203