Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Mesarić, D. (2024). Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755
Mesarić, Delia. "Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755
Mesarić, Delia. "Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755
Mesarić, D. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755
Mesarić D. Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755
D. Mesarić, "Utjecaj društvenih mreža na popularnu kulturu s naglaskom na influencere i njihove marketinške strategije", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942755