diplomski rad
Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia

Anja Štefan (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Štefan, A. (2016). Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, Anja. "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, Anja. "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, A. (2016). 'Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan A. Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

A. Štefan, "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096