diplomski rad
Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia

Štefan, Anja (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Štefan, A. (2016). Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, Anja. "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, Anja. "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan, A. (2016). 'Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 04.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Štefan A. Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 04.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

A. Štefan, "Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:882096

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.