Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Nemčić, E. (2024). Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712
Nemčić, Elena. "Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712
Nemčić, Elena. "Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712
Nemčić, E. (2024). 'Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712
Nemčić E. Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712
E. Nemčić, "Influencer marketing: prednosti, izazovi i budućnost influencer marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:349712