završni rad
Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda

Galović, Stela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Galović, S. (2024). Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, S. (2024). 'Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović S. Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

S. Galović, "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.