završni rad
Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga

Mateo Komljenović (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Komljenović, M. (2015). Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović, M. (2015). 'Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

Komljenović M. Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468

M. Komljenović, "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468