undergraduate thesis
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače

Šulentić, Elizabeta (2016)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University North, accessed 11 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2020 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Islandora Bookmark - Please login to use this feature