undergraduate thesis
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače

Šulentić, Elizabeta
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University North, accessed 21 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Please login to the repository to save this object to your list.