undergraduate thesis
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače

Elizabeta Šulentić (2016)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document

Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University North, accessed 21 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2020 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Islandora Bookmark - Please login to use this feature