završni rad
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače

Elizabeta Šulentić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovMarka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače
AutorElizabeta Šulentić
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Pojam marke postoji već stoljećima i premda je u početku njezin osnovni cilj bila identifikacija proizvoda, danas razvojem marketinga marka je postala vrlo važno sredstvo komunikacije. Uloga marke je usmjeriti pozornost na proizvod koji ima sposobnost podmiriti određene potrebe potrošača. Marka proizvoda koristi se za komuniciranje s potrošačima u svrhu diferencijacije od konkurenata i zadovoljenja potrošačevih želja i zahtjeva. U istraživačkom dijelu rada korištene su metode anketnog upitnika čiji cilj je istražiti odnos između marke i potrošača zavisno o dobnoj varijabli. Kako marka komunicira s potrošačima pojedinih dobnih skupina i koje su ključne razlike te komunikacije zavisno o dobnoj skupini.
Ključne riječimarka identifikacija marketing sredstvo komunikacije potrošač diferencijacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Brand as a communication agent : Effects on consumers
Povjerenstvo za obranuMario Periša (predsjednik povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The concept of brand exists for centuries. At the beginning its main aim was product identification, but today with marketing evolution brand has become one of the main communication medium. The function of brands is to convince the customer to pay attention on the values of the product. We can describe brand like a communication medium between manufacturers and consumers which purpose is a distinction among entities that may satisfy a consumer's need. In the research section of the final work I used the questionnaire method which aim was research of the relationship between a brand and consumers depending on age group and the main differences of that relationship depending on age group.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)the brand identification marketing communication medium the consumer differentiation
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
PohranioJasna Kosić