undergraduate thesis
Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača

Magdalenić, Filip
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Please login to the repository to save this object to your list.