undergraduate thesis
Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača

Magdalenić, Filip
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 12 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2021 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Islandora Bookmark - Please login to use this feature