University North University centre Varaždin Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document
Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687