undergraduate thesis
The impact of television advertising on consumer awareness

Filip Magdalenić (2016)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document...

Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687