undergraduate thesis
The impact of television advertising on consumer awareness

Filip Magdalenić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Metadata
TitleUtjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača
AuthorFilip Magdalenić
Mentor(s)Robert Geček (thesis advisor)
Abstract
U današnje su vrijeme reklame prisutne svuda oko nas. Oglašavanje i reklamiranje su dva pojma bez kojih je nemoguće zamisliti današnje doba. Cilj oglašavanja, odnosno reklamiranje, je prodaja reklamiranog proizvoda ili usluge, a na koje sve načine utječe na potrošače saznat ćete ako nastavite čitati. U ovome radu će biti općenito prikazano što znači pojam reklama i oglašavanja. U sklopu toga biti će opisan razvoj reklama kroz povijest, te će biti spomenuta najznačajnija otkrića koja su stvorila nove medijske revolucije, odnosno koje su utjecale na novi način reklamiranja u povijesti. Rad će se najviše fokusirati na televizijske reklame, zatim će biti objašnjene vrste reklama, principi i načini privlačenja pažnje te važni čimbenici reklamiranja. Uz to će biti spomenuti prednosti i nedostaci televizijskih reklama. Na konkretnim primjerima ( npr. reklama sa Super Bowla 2016) će biti analizirane tri reklame prema kojima je napravljena anketa, te će biti prikazani rezultati odgovora ispitanika.
Keywordscommercials advertising TV commercials marketing influence super bowl commercials
Parallel title (English)The impact of television advertising on consumer awareness
Committee MembersSnježana Ivančić Valenko (committee chairperson)
Mario Periša (committee member)
Robert Geček (committee member)
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineTECHNICAL SCIENCES
Graphic Technology
Processes of Graphic Reproduction
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-10-17
Parallel abstract (English)
In modern times advertisements are all around us. Advertising and marketing are two things without whom today's world could simply not be. Selling of our products and services are usually the main goal of marketing actions. In this paper we will show how marketing affects consumers and define what marketing and advertising is. To do that, we will discuss development of marketing throughout the history, greatest marketing ideas that created media revolutions and new ways of media advertising. We will mostly focus on television advertising, different types of commercials, principes and ways of attracting consumers and other important factors of marketing. Parallel with that we will discuss advantages and lacks of tv commercials. We will try to use practical examples (like Super Bowl 2016) where we will analyze three different commercials and use them in poll to get modern results.
Parallel keywords (Croatian)reklame oglašavanje televizijske reklame reklamni spot utjecaj reklama Super Bowl reklame
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
CommitterJasna Kosić