Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687