završni rad
Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača

Filip Magdalenić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovUtjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača
AutorFilip Magdalenić
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
U današnje su vrijeme reklame prisutne svuda oko nas. Oglašavanje i reklamiranje su dva pojma bez kojih je nemoguće zamisliti današnje doba. Cilj oglašavanja, odnosno reklamiranje, je prodaja reklamiranog proizvoda ili usluge, a na koje sve načine utječe na potrošače saznat ćete ako nastavite čitati. U ovome radu će biti općenito prikazano što znači pojam reklama i oglašavanja. U sklopu toga biti će opisan razvoj reklama kroz povijest, te će biti spomenuta najznačajnija otkrića koja su stvorila nove medijske revolucije, odnosno koje su utjecale na novi način reklamiranja u povijesti. Rad će se najviše fokusirati na televizijske reklame, zatim će biti objašnjene vrste reklama, principi i načini privlačenja pažnje te važni čimbenici reklamiranja. Uz to će biti spomenuti prednosti i nedostaci televizijskih reklama. Na konkretnim primjerima ( npr. reklama sa Super Bowla 2016) će biti analizirane tri reklame prema kojima je napravljena anketa, te će biti prikazani rezultati odgovora ispitanika.
Ključne riječireklame oglašavanje televizijske reklame reklamni spot utjecaj reklama Super Bowl reklame
Naslov na drugom jeziku (engleski)The impact of television advertising on consumer awareness
Povjerenstvo za obranuSnježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Mario Periša (član povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In modern times advertisements are all around us. Advertising and marketing are two things without whom today's world could simply not be. Selling of our products and services are usually the main goal of marketing actions. In this paper we will show how marketing affects consumers and define what marketing and advertising is. To do that, we will discuss development of marketing throughout the history, greatest marketing ideas that created media revolutions and new ways of media advertising. We will mostly focus on television advertising, different types of commercials, principes and ways of attracting consumers and other important factors of marketing. Parallel with that we will discuss advantages and lacks of tv commercials. We will try to use practical examples (like Super Bowl 2016) where we will analyze three different commercials and use them in poll to get modern results.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)commercials advertising TV commercials marketing influence super bowl commercials
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
PohranioJasna Kosić