Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača
Filip Magdalenić (2016)
Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 06.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 06.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687
F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687