undergraduate thesis
Stilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj

Dorotea Šoš (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Metadata
TitleStilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj
AuthorDorotea Šoš
Mentor(s)Ana Globočnik Žunac (thesis advisor)
Abstract
Komunikacija je proces u kojem poruka putuje od pošiljatelja prema primatelju poruke krozneki kanal i uz neke šumove. Dvije su osnovne vrste komunikacije: verbalna i neverbalna.Ovaj rad bavi se komunikacijskim stilovima čija je osnovna razdioba na agresivan, pasivan,pasivno-agresivan i asertivan stil. Asertivan stil predstavlja komunikaciju ja-porukama,odnosno porukama kojima se iznose vlastita zapažanja, osjećaji i viđenja situacija s jasnomporukom, smisleno i bez namjere da se povrijedi aktivan slušatelj. Komunikacijski stilovi uposlovanju također se mogu podijeliti u ove četiri kategorije, a radno sposobni stanovnicisjevera Republike Hrvatske prema istraživanju provedenom na uzorku od sto osoba služe seasertivnim stilom u poslovnoj komunikaciji.
Keywordscommunication styles assertiveness in communication research assertiveness
Committee MembersAna Globočnik Žunac (committee chairperson)
Ana Mulović (committee member)
Vesna Sesar (committee member)
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness and Management in the Media
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016
Parallel abstract (English)
Communication is the process in which one or more messages travel from it's sender to therecipient of that message - through some kind of channel and with some noise. There are twobasic types of communication: verbal and nonverbal. This paper focuses on communicationstyles, whose main distribution in an aggressive, passive, passive-aggressive and assertivestyle. Assertive communication style represents I-messages, or messages that express theirown observations, feelings and perceptions of the situation with a clear meaningful messageand without intent to injure an active listener.Communication styles in the business can also be divided into these four categories. Theworking-age residents of the north of the Croatia according to a study conducted on a sampleof 100 people are used to assertive style in business communication.
Parallel keywords (Croatian)komunikacijski stilovi asertivnost u komuniciranju istraživanje asertivnosti
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:315815
CommitterMario Kolar