završni rad
Stilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj

Dorotea Šoš (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovStilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj
AutorDorotea Šoš
Voditelj/MentorAna Globočnik Žunac (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija je proces u kojem poruka putuje od pošiljatelja prema primatelju poruke krozneki kanal i uz neke šumove. Dvije su osnovne vrste komunikacije: verbalna i neverbalna.Ovaj rad bavi se komunikacijskim stilovima čija je osnovna razdioba na agresivan, pasivan,pasivno-agresivan i asertivan stil. Asertivan stil predstavlja komunikaciju ja-porukama,odnosno porukama kojima se iznose vlastita zapažanja, osjećaji i viđenja situacija s jasnomporukom, smisleno i bez namjere da se povrijedi aktivan slušatelj. Komunikacijski stilovi uposlovanju također se mogu podijeliti u ove četiri kategorije, a radno sposobni stanovnicisjevera Republike Hrvatske prema istraživanju provedenom na uzorku od sto osoba služe seasertivnim stilom u poslovnoj komunikaciji.
Ključne riječikomunikacijski stilovi asertivnost u komuniciranju istraživanje asertivnosti
Povjerenstvo za obranuAna Globočnik Žunac (predsjednik povjerenstva)
Ana Mulović (član povjerenstva)
Vesna Sesar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Communication is the process in which one or more messages travel from it's sender to therecipient of that message - through some kind of channel and with some noise. There are twobasic types of communication: verbal and nonverbal. This paper focuses on communicationstyles, whose main distribution in an aggressive, passive, passive-aggressive and assertivestyle. Assertive communication style represents I-messages, or messages that express theirown observations, feelings and perceptions of the situation with a clear meaningful messageand without intent to injure an active listener.Communication styles in the business can also be divided into these four categories. Theworking-age residents of the north of the Croatia according to a study conducted on a sampleof 100 people are used to assertive style in business communication.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication styles assertiveness in communication research assertiveness
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:315815
PohranioMario Kolar