undergraduate thesis
Uloga medija u odnosima s javnošću od informiranja do manipulacije emocijama

Petra Kovač (2016)
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism
Metadata
TitleUloga medija u odnosima s javnošću od informiranja do manipulacije emocijama
AuthorPetra Kovač
Mentor(s)Franjo Maletić (thesis advisor)
Abstract
Mediji su od samih svojih početaka imali ulogu posrednika komunikacije koji služe javnom interesu. Međutim, sa sve većom privatizacijom u svijetu, promijenila se i njihova uloga u društvu. Kompanije i organizacije koje u svom vlasništvu imaju medije djeluju prema zakonima tržišta, u interesu im je ostvariti što veću dobit, a interes javnosti se često zanemaruje. Na mjesto informiranja došlo je manipuliranje, kojim se svakodnevno služe odnosi s javnošću kako bi oblikovali javno mnijenje.Ovaj završi rad ukazuje na ključne čimbenike koji su promijenili informaciju u manipulaciju emocijama. Primjenom stručne literature na temu medija, odnosa s javnošću i njihove uloge u društvu i detaljne analize slučajeva u kojima su se mediji koristili manipulacijama u povijesti i danas, ovaj rad pojašnjava koliko se ulogu medija razlikuje u teoriji i praksi.
Committee MembersLidija Dujić (committee chairperson)
Sead Alić (committee member)
Gordana Tkalec (committee member)
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Koprivnica
Department of Journalism
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Journalism
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeJournalism
Academic title abbreviationuniv. bacc. nov.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016
Parallel keywords (Croatian)mediji društvo odnosi s javnošću manipulacije emocijama
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:112585
CommitterMario Kolar