undergraduate thesis
Facebook marketing

Ines Čiček Lepoglavec (2016)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management
Metadata
TitleFacebook marketing
AuthorInes Čiček Lepoglavec
Mentor(s)Igor Klopotan (thesis advisor)
Abstract
Korisnici društvenih mreža stvaraju svoje profile kako bi svijetu prikazali sliku o sebi, povezujući se sa ljudima sa kojima dijele zajedničke interese, mišljenja i stavove. Kako bi se povezali i održali pozitivne odnose sa svojim partnerima, potrošačima i obožavateljima, ali i predstavili svoje proizvode i usluge, brojne organizacije i osobe željne popularnosti na društvenim mrežama, sve više posežu za izgradnjom Facebook marketinga.Do prije desetak godina, u marketinškom svijetu vladale su velike korporacije koje su imale sredstva kako bi omogućile oglašavanje svojih proizvoda i usluga putem tradicionalnih medija kao što su televizija i radio. Danas, u vrijeme digitalnog marketinga, situacija se uvelike promijenila te sada i mala poduzeća pa čak i start-up kompanije imaju priliku da se i njihov glas čuje i sve to uz vrlo male napore. Word of mouth, odnosno usmena preporuka najjače je marketinško oružje, a uz pomoć Facebook-a, gdje milijuni ljudi sa svojim prijateljima i bližnjima dijele svoje impresije, iskustva i doživljaje u samo jednom danu brend može doživjeti neviđeni uspjeh i popularnost, ali isto tako zadobiti zastrašujuće negativni publicitet.Kako se marketing putem Facebook-a temelji na izgradnji odnosa sa potrošačima, brojne aktivnosti brendova usmjerene su na ostvarivanje komunikacije i dobivanje povratne informacije svojih pratitelja. Na taj način brend se približava svojim potrošačima te se izgrađuje lojalan i međusobno prijateljski odnos.Kvalitetan, zanimljiv i interaktivan sadržaj, koji je planiran i organiziran te pomno analizirano vrijeme i broj objava koje daju optimalnu frekvenciju objavljivanja u konačnici će navesti korisnika da ostavi pozitivnu povratnu informaciju, povećat će vidljivost stranice i omogućiti joj bolji i veći plasman na početnoj stranici ostalih korisnika Facebook-a, što će nadalje rezultirati još većim brojem potencijalnih pratitelja, odnosno kupaca.
Committee MembersKrešimir Buntak (committee chairperson)
Igor Klopotan (committee member)
Ivana Martinčević (committee member)
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Koprivnica
Department of Business and Management
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness and Management in the Media
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-29
Parallel keywords (Croatian)društvene mreže facebook marketing sadržaj komunikacija povratna informacija angažiranost publike
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:143214
CommitterMario Kolar