završni rad
Facebook marketing

Ines Čiček Lepoglavec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovFacebook marketing
AutorInes Čiček Lepoglavec
Voditelj/MentorIgor Klopotan (mentor)
Sažetak rada
Korisnici društvenih mreža stvaraju svoje profile kako bi svijetu prikazali sliku o sebi, povezujući se sa ljudima sa kojima dijele zajedničke interese, mišljenja i stavove. Kako bi se povezali i održali pozitivne odnose sa svojim partnerima, potrošačima i obožavateljima, ali i predstavili svoje proizvode i usluge, brojne organizacije i osobe željne popularnosti na društvenim mrežama, sve više posežu za izgradnjom Facebook marketinga.Do prije desetak godina, u marketinškom svijetu vladale su velike korporacije koje su imale sredstva kako bi omogućile oglašavanje svojih proizvoda i usluga putem tradicionalnih medija kao što su televizija i radio. Danas, u vrijeme digitalnog marketinga, situacija se uvelike promijenila te sada i mala poduzeća pa čak i start-up kompanije imaju priliku da se i njihov glas čuje i sve to uz vrlo male napore. Word of mouth, odnosno usmena preporuka najjače je marketinško oružje, a uz pomoć Facebook-a, gdje milijuni ljudi sa svojim prijateljima i bližnjima dijele svoje impresije, iskustva i doživljaje u samo jednom danu brend može doživjeti neviđeni uspjeh i popularnost, ali isto tako zadobiti zastrašujuće negativni publicitet.Kako se marketing putem Facebook-a temelji na izgradnji odnosa sa potrošačima, brojne aktivnosti brendova usmjerene su na ostvarivanje komunikacije i dobivanje povratne informacije svojih pratitelja. Na taj način brend se približava svojim potrošačima te se izgrađuje lojalan i međusobno prijateljski odnos.Kvalitetan, zanimljiv i interaktivan sadržaj, koji je planiran i organiziran te pomno analizirano vrijeme i broj objava koje daju optimalnu frekvenciju objavljivanja u konačnici će navesti korisnika da ostavi pozitivnu povratnu informaciju, povećat će vidljivost stranice i omogućiti joj bolji i veći plasman na početnoj stranici ostalih korisnika Facebook-a, što će nadalje rezultirati još većim brojem potencijalnih pratitelja, odnosno kupaca.
Ključne riječidruštvene mreže facebook marketing sadržaj komunikacija povratna informacija angažiranost publike
Povjerenstvo za obranuKrešimir Buntak (predsjednik povjerenstva)
Igor Klopotan (član povjerenstva)
Ivana Martinčević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-29
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:143214
PohranioMario Kolar