undergraduate thesis
Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama

Jelena Barić (2016)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management
Metadata
TitleTroškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama
AuthorJelena Barić
Mentor(s)Ivana Martinčević (thesis advisor)
Abstract
U svakome poduzetničkome pothvatu javljaju se troškovi. Ako nešto stvaramo kao npr. proizvod ili usluge tu će javiti i troškovi. S obzirom da danas proizvod prodaje dobra promocija i tu se javljaju troškovi promocije. Ukoliko želimo ostvariti prihod bitno je da privlačimo potrošače. Može se reći da danas vlada virtualno ludilo jer svatko je skoro prisutan bar na jednoj društvenoj mreži. Društvene mreže spajaju ljude i stvaraju interakciju. Najpopularnije društvene mreže su Facebook, LinkedIn, Twitter i Instagram. Facebook posjeduje najveći broj korisnika, te na taj način je možda najbolja platforma za oglašavanje. Prema računovodstvu troškovi promocije se svrstavaju kao nematerijalni troškovi- troškovi web stranice.
Committee MembersVesna Sesar (committee chairperson)
Krešimir Buntak (committee member)
Ivana Martinčević (committee member)
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Koprivnica
Department of Business and Management
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness and Management in the Media
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016
Parallel keywords (Croatian)troškovi društvene mreže promocija oglas
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
CommitterMario Kolar