završni rad
Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama

Jelena Barić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Barić, J. (2016). Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055

Barić, Jelena. "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055

Barić, Jelena. "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055

Barić, J. (2016). 'Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055

Barić J. Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055

J. Barić, "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055