Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Barić, J. (2016). Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
Barić, Jelena. "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
Barić, Jelena. "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
Barić, J. (2016). 'Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
Barić J. Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055
J. Barić, "Troškovi promocije poduzeća na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371055