master's thesis
Elements of sensory marketing and its impact on consumer behavior

Maja Pofuk (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document...

Pofuk, M. (2017). Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, M. (2017). 'Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji', Master's thesis, University North, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk M. Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

M. Pofuk, "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808