Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Pofuk, M. (2017). Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808
Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808
Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808
Pofuk, M. (2017). 'Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808
Pofuk M. Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808
M. Pofuk, "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808