undergraduate thesis
Reklame, potrošačka kultura i strast

Valentina Hlebec (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Metadata
TitleReklame, potrošačka kultura i strast
AuthorValentina Hlebec
Mentor(s)Robert Geček (thesis advisor)
Abstract
Reklame se nalaze svuda oko nas. One su postale naša svakodnevica. Često se desi da zabavne i smiješne reklame šaljemo i dijelimo svojim prijateljima da bi ih i oni mogli vidjeti i dijeliti isto mišljenje s nama. Često se traži dobra ideja, no što je uopće dobra ideja i da li je dobra ideja stvarana da bi bila dobra za svakoga. Svi smo mi različiti, imamo različito razmišljanje te se zbog toga nekome može svidjeti, a drugome ne. Dobra reklama znači i biti kreativna reklama. Kreativac vidi ono što netko drugi nije vidio u svakodnevnom životu. Često se uzimaju neke ideje koje nisu dobro provedene te ih na nov i kreativan način oblikuje u potpuno novu i zanimljivu ideju. U ovom radu pokušat ću objasniti kako nastaju kreativne ideje te ih prikazati kroz primjere. Pošto su reklame svakodnevno prisutne u našem životu one na nas djeluju i pozitivno i negativno. Ipak veći utjecaj imaju na djecu jer smo mi često svjesni njihovog utjecaja. Cilj oglašavanja je prvenstveno prodaja proizvoda ili usluge. No glavno pitanje je kada smo i zašto postali tako veliki potrošači. Kažemo da nam nije važan brand proizvoda, no ipak, kada se nađemo u takvoj situaciji, ipak biramo brand zato jer je to ono poznato i vjerujemo da s njim dolazi i kvaliteta. Isto tako sve se uglavnom svodi na kupnju i potrošnju, sve više postaje važnije ono materijalno od pravih vrijednosti.
Committee MembersDarijo Čerepinko
Snježana Ivančić Valenko
Robert Geček
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineTECHNICAL SCIENCES
Graphic Technology
Processes of Graphic Reproduction
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)reklame oglašavanje kreativnost utjecaj reklama potrošačka kultura potrošačko društvo brand potrošnja komercijalizacija
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
CommitterJasna Kosić