završni rad
Reklame, potrošačka kultura i strast

Valentina Hlebec (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovReklame, potrošačka kultura i strast
AutorValentina Hlebec
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
Reklame se nalaze svuda oko nas. One su postale naša svakodnevica. Često se desi da zabavne i smiješne reklame šaljemo i dijelimo svojim prijateljima da bi ih i oni mogli vidjeti i dijeliti isto mišljenje s nama. Često se traži dobra ideja, no što je uopće dobra ideja i da li je dobra ideja stvarana da bi bila dobra za svakoga. Svi smo mi različiti, imamo različito razmišljanje te se zbog toga nekome može svidjeti, a drugome ne. Dobra reklama znači i biti kreativna reklama. Kreativac vidi ono što netko drugi nije vidio u svakodnevnom životu. Često se uzimaju neke ideje koje nisu dobro provedene te ih na nov i kreativan način oblikuje u potpuno novu i zanimljivu ideju. U ovom radu pokušat ću objasniti kako nastaju kreativne ideje te ih prikazati kroz primjere. Pošto su reklame svakodnevno prisutne u našem životu one na nas djeluju i pozitivno i negativno. Ipak veći utjecaj imaju na djecu jer smo mi često svjesni njihovog utjecaja. Cilj oglašavanja je prvenstveno prodaja proizvoda ili usluge. No glavno pitanje je kada smo i zašto postali tako veliki potrošači. Kažemo da nam nije važan brand proizvoda, no ipak, kada se nađemo u takvoj situaciji, ipak biramo brand zato jer je to ono poznato i vjerujemo da s njim dolazi i kvaliteta. Isto tako sve se uglavnom svodi na kupnju i potrošnju, sve više postaje važnije ono materijalno od pravih vrijednosti.
Ključne riječireklame oglašavanje kreativnost utjecaj reklama potrošačka kultura potrošačko društvo brand potrošnja komercijalizacija
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko
Snježana Ivančić Valenko
Robert Geček
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
PohranioJasna Kosić