završni rad
Reklame, potrošačka kultura i strast

Valentina Hlebec (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Citirajte ovaj rad...

Hlebec, V. (2015). Reklame, potrošačka kultura i strast (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, V. (2015). 'Reklame, potrošačka kultura i strast', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec V. Reklame, potrošačka kultura i strast [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 18.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

V. Hlebec, "Reklame, potrošačka kultura i strast", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577