master's thesis
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Kocijan, Samanta
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Master's thesis, University North, accessed 27 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2022 June 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Please login to the repository to save this object to your list.