master's thesis
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Kocijan, Samanta
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Master's thesis, University North, accessed 25 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2021 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Islandora Bookmark - Please login to use this feature