master's thesis
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Kocijan, Samanta
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Master's thesis, University North, accessed 17 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2023 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Please login to the repository to save this object to your list.