master's thesis
Emotions as a factor in consumer behavior

Samanta Kocijan (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Master's thesis, University North, accessed 20 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825