diplomski rad
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Kocijan, Samanta
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.