master's thesis
Importance of public relations and corporate social responsibility in tourist sector: The case of LifeClass Terme Sveti Martin

Daniel Herman (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document...

Herman, D. (2017). Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, Daniel. "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, Daniel. "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, D. (2017). 'Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin', Master's thesis, University North, accessed 16 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman D. Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

D. Herman, "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915