diplomski rad
Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin

Daniel Herman (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovVažnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin
AutorDaniel Herman
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Ovom studijom slučaja prikazani su elementi odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja LifeClass Termi Sveti Martin, turističke kompanije koja djeluje u Općini Sveti Martin na Muri. Rad je podijeljen u četiri djela. Prvi i drugi dio daju teorijski pregled literature u području odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja. U trećem djelu rada prezentirana je kompanija kroz ponudu usluga i najvažnije dionike interne i eksterne okoline. Elaborirani su koncepti odnosa s javnostima i marketinga Termi, najčešći alati komunikacije i odnosa s javnostima te ciljana tržišta. Također, predstavljena su tri društveno odgovorna projekta, storytelling način komunikacije društvene odgovornosti te utjecaj Termi na razvoj destinacije. U četvrtom djelu navedena su zaključna razmatranja o predmetu rada. Svi navedeni primjeri čitatelju mogu poslužiti kao podloga za razmišljanje i razvoj novih učinkovitih koncepata odnosa s javnostima i društvene odgovornosti za organizacije koje posluju u turističkom sektoru. Čitajući rad može se shvatiti važnost koncepta društveno odgovornog poslovanja koji s uspješnim odnosima s javnostima doprinosi poboljšanju identiteta LifeClass Termi Sveti Martin kao hotelskog poduzeća.
Ključne riječiodnosi s javnostima društveno odgovorno poslovanje LifeClass Terme Sveti Martin storytelling
Naslov na drugom jeziku (engleski)Importance of public relations and corporate social responsibility in tourist sector: The case of LifeClass Terme Sveti Martin
Povjerenstvo za obranuAnica Hunjet (predsjednik povjerenstva)
Tvrtko Jolić (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-02
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This case study shows the elements of public relations and corporate social responsibility of LifeClass Terme Sveti Martin, tourist company placed in the municipality of Sveti Martin na Muri. The paper is divided into four parts. The first and the second part give a theoretical review of the literature in the field of public relations and corporate social responsibility. The company, services, the most important stakeholders and internal and external environment are presented in the third part of this paper. Also, third part of the paper gives the information about concepts of public relations and marketing of LifeClass Terme Sveti Martin, the information about communication and public relations tools and targeted markets. Three social responsibility projects are explained, also the storytelling concept of communication for corporate social responsibility and the impact of LifeClass Terme Sveti Martin on destination development. The fourth part lists the concluding observations on the subject of the paper. All these examples can serve as a basis for reflection and development of new effective concepts of public relations and corporate social responsibility of organizations operating in the tourism sector. By reading the paper the reader can understand the importance of corporate social responsibility which with the successful public relations contributes to the improvement of the identity of LifeClass Terme Sveti Martin as a hotel company.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)public relations corporate social responsibility LifeClass Terme Sveti Martin storytelling
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915
PohranioJasna Kosić